sobota, 4 października 2014

Miasto 44

Hej :) W środę byłam w kinie na filmie Miasto 44. Słyszałam wiele opinii na temat tego filmu i z zaciekawieniem chciałam go obejrzeć. Jak wiemy, film przedstawia Powstanie Warszawskie z 1944 roku. Przedstawię Wam plusy i minusy tego filmu.

Plusy filmu:
* efekty specjalne
* bardzo realistyczny
* dobre pokazanie scen powstania
* sceny z bronią

Minusy filmu:
* scena pocałunku podczas lecących kul
* muzyka
* spowolnione tempo
* przeżycie głównych bohaterów

Podsumowując film, według mnie był taki sobie. Jak dla mnie miał tyle samo minusów, jak i plusów. Był ktoś na tym filmie? Podobał się Wam? Jestem bardzo ciekawa Waszej opinii.


3 komentarze:

  1. Jeszcze nie oglądałam tego filmu i najprawdopodobniej nie obejrzę tego filmu. Coś czuję, że po obejrzeniu żałowałabym ;))

    Po za tym świetny blog, naprawdę!
    Zapraszam do mnie i życzę miłego wieczoru
    ~ Ginna
    The-world-of-ice-and-fire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byłam na tym w kinie i jak dlamnie mogłaś więcej napisać. Mi muzyka akuratnie bardzo się podobała, ale masz rację co do sceny pocałunku. Jeszcze trochę wkurzał mnie stefan. Najpier był z biedronką, później jak ona się oddaliła na jakiś czas, to znalazł sobie kamę, a jak ona umiera, on wraca do biedronki. Dla mnie to wyglądało, jakby miał zapasową dziewczynę, jakby jedna z nich umarła. Ogólnie film bardzo mi się podobał.
    Obserwuję
    Zapraszam: http://stella191.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W sobotę będę na tym filmie, mam nadzieję, że mnie nie zanudzi :>

    OdpowiedzUsuń